Het laatste in Marketing nieuws

Er zijn 7538 nieuwsartikelen gevonden.

Jenevermuseum herintroduceert drankmerk Rynbende
[Marketing] 25-03-2023 08:05 - Marketing Tribune
Vandaag zal in samenwerking met het Jenevermuseum tijdens het Jenever Festival te Schiedam de officiële herintroductie van het eeuwenoude drankmerk Rynbende en lancering van haar eerste oude jenever plaatsvinden. [Lees verder]
Albert Heijn verrast met uitgebreid assortiment voor Pasen
[Marketing] 24-03-2023 15:03 - Marketing Tribune
Albert Heijn verstopt de komende twee weken paaseieren in de televisiereclame, de Bonusfolder en op de website ah.nl. Klanten kunnen via de social mediakanalen van Albert Heijn laten weten hoeveel eieren ze hebben gevonden en maken kans op een... [Lees verder]
Nieuwe klanten Zandbeek
[Marketing] 24-03-2023 13:57 - Marketing Tribune
Na een bureau-oriëntatie koos huizensite Funda voor Zandbeek. Ook Waterschap Limburg kwam na een Europese aanbesteding uit bij het Eindhovense bureau. [Lees verder]
Spin for Life haalt half miljoen op
[Marketing] 24-03-2023 13:45 - Marketing Tribune
Donderdag 23 maart vond de grootste spinningmarathon van Nederland plaats, Spin for Life. Fight cancer, SportCity, SLAM! en Global Media & Entertainment sloegen de handen ineen voor deze actie. [Lees verder]
Het merk Mepal
[Marketing] 24-03-2023 13:45 - Marketingfacts
Verslag van NIMA Community Meeting: Hoe Mepal van een soort merkenspookhuis transformeerde naar ‘voor altijd’. [Lees verder]
Gaan we de strijd tegen suiker winnen met kleinere verpakkingen?
[Marketing] 24-03-2023 11:00 - Marketingfacts
De inspanningen van merken om suikers te verlagen werken beter als ze het verlaagde suikergehalte niet teveel benadrukken. [Lees verder]
Jasper Kessels nieuwe directeur Horeca Bierbrouwerij AB InBev
[Marketing] 24-03-2023 10:56 - Marketing Tribune
Jasper Kessels (36) is per 1 april de nieuwe Directeur Horeca van Bierbrouwerij AB InBev. Hij volgt Michele van Spilbeeck op, die na ruim 4 jaar in het Nederlandse horecateam in een andere rol zal starten bij de internationale brouwer. [Lees verder]
Voetbalinternational Nathan Aké in Nike campagne
[Marketing] 24-03-2023 10:47 - Marketing Tribune
Manchester City en Nederlands Elftalspeler Nathan Aké is het gezicht van de nieuwe Nike Underwear Spring/Summer 2023-campagne. [Lees verder]
Eerste NIO house in Rotterdam
[Marketing] 24-03-2023 10:33 - Marketing Tribune
Het Chinese automerk NIO heeft in Rotterdam het eerste NIO House van Nederland geopend. Een plek waar je de auto’s kunt bekijken, maar waar men ook kan ontspannen, inspiratie opdoen, werken, vergaderen en anderen ontmoeten. [Lees verder]
Mijn Melk is transparant en traceerbaar met online data
[Marketing] 24-03-2023 10:30 - Marketing Tribune
Binnen de zuivelindustrie leeft al langer de wens om de productieketen korter en inzichtelijker te maken, maar zo ver zijn de grotere coöperaties nog niet. Zuivelmerk Mijn Melk biedt vanaf deze maand de mogelijkheid om hun melk te traceren. [Lees verder]
Tony's Chocolonely meest duurzame merk volgens Nederlandse consumenten
[Marketing] 24-03-2023 09:57 - Customer First
Tony’s Chocolonely is als koploper geëindigd in de Sustainable Brand Index 2023, waarin Nederlandse consumenten de meest duurzame merken aanwijzen. De Vegetarische Slager eindigde als tweede en verliest haar vorig jaar veroverde koppositie. [Lees verder]
Greenwashing verleden tijd, EU beschermt consument
[Marketing] 24-03-2023 09:48 - Customer First
Greenwashing wordt spoedig verboden als het aan de Europese Commissie ligt. Uit onderzoek blijkt namelijk dat misleidingen over groene producten in verschillende fases van de Customer Journey aanwezig zijn. [Lees verder]
Zendesk en AWS gaan voor nog meer gepersonaliseerde klantenservice
[Marketing] 24-03-2023 09:45 - Customer First
Zendesk heeft een strategische samenwerking met Amazon Web Services (AWS) aangekondigd, met als doel om slimmere, meer gepersonaliseerde klantenservice op schaal mogelijk te maken. [Lees verder]
Heineken lanceert eerste campagne gericht op gamers
[Marketing] 24-03-2023 08:55 - Marketing Tribune
‘Not all nights out are out’ is de eerste campagne van Heineken in samenwerking met Le Pub Brazilië gericht op gamers. Met deze campagne wil Heineken laten zien dat online gaming gewoon een andere manier van socializen is (en bier verkopen natuurlijk). [Lees verder]
Action groeit verder in 2022
[Marketing] 24-03-2023 08:53 - Marketing Tribune
Discountretailer Action meldt een netto-omzetstijging van 30% tot €8,9 miljard en een brutobedrijfsresultaat dat groeit naar €1,2 miljard. Het aantal winkels nam toe met 280 tot 2.263 in 10 landen. [Lees verder]
Welkoop grote winnaar Shopping Awards 2023
[Marketing] 24-03-2023 08:29 - Marketingfacts
De grote winnaar van het awardgala voor beste webshops is dit jaar Welkoop. De webwinkel van de specialist in tuin- en dierproducten won een Shopping Award in de categorie ‘Dier’ en werd bovendien uitgeroepen tot overall winnaar: DHL Beste Webwinkel van... [Lees verder]
Only for Men rebrandt naar OFM.
[Marketing] 24-03-2023 08:05 - Marketing Tribune
Na twintig jaar gaat moderetailer Only for Men om naar OFM. Behalve de naam verandert ook de huisstijl: fris kleurgebruik, opvallende fotografie met focus op de ‘punt’ en een compleet nieuw logo. [Lees verder]
[Marketing the Rainbow #32] Unilever 6: food, over gay tease en stereoypen
[Marketing] 24-03-2023 07:30 - Marketing Tribune
Unilever is een van 's werelds meest cultureel diverse bedrijven en zet zich in voor het ontwikkelen van een inclusieve cultuur waarin de bijdrage van alle werknemers wordt erkend, ongeacht geslacht, leeftijd, ras, handicap, seksuele geaardheid of enige... [Lees verder]
[column] Top 5-TikTok-trends: Artsen Slaan Alarm, Pedro Pascal en C&A
[Marketing] 24-03-2023 07:00 - Marketing Tribune
TikTok biedt entertainment, inspiratie én informatie (hallo, nieuwe zoekmachine) voor jong en oud, en is zonder twijfel here to stay. Om bij te blijven, praten TikTok-experts Sietske en Thamar van creatief contentbureau C2B je wekelijks bij over de... [Lees verder]
Bijscholen doe je maar in eigen tijd
[Marketing] 24-03-2023 07:00 - Marketingfacts
Professionals zien de baas het liefst opdraaien voor opleidingskosten, werkgevers vinden dat er best wat eigen geld en vooral vrije tijd tegenover mag staan. [Lees verder]
 1 - 377