Het laatste nieuws in Berghem

Er zijn 1801 nieuwsartikelen gevonden.

Vrijheid: Zijn we wel echt zo vrij?!
[Binnenland] 9-08-2022 06:07 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
BERGHEM: Ieder wil vrij zijn. Het is het belangrijkste thema in ieders leven. Maar zijn we werkelijk zo vrij als we denken te zijn?! Op zo 14 aug om 10.00 uur (inloop) wordt in de Anjali Ashram van International Vedanta Society in Berghem Vrijheidsdag... [Lees verder]
08 augustus 2022 - Berghem - Dorpsraad Berghem, met elkaar, voor elkaar - Thuis in het nieuws
[Binnenland] 8-08-2022 00:11 - Thuis in het nieuws
Berghem, Provincie Noord-Brabant
Berghem (Oss): Dorpsraad Berghem is onderdeel van de binnengemeentelijke democratie. Een bestuursvorm van de gemeente Oss waarmee burgers gelegenheid krijgen zelf en met elkaar invulling te geven en zorg te vragen voor eigen ruimtelijke en sociale omgeving. [Lees verder]
Vacature bij De Berchplaets, reageren kan tot 10 augustus!
[Binnenland] 2-08-2022 07:50 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
Stichting de Nieuwe Berchplaets is op zoek naar een parttime administratief medewerk(st)er voor 8 uur per week, werktijden in te vullen in overleg. Tot de werkzaamheden behoort onder andere: [Lees verder]
Heeft u vragen over zorg, welzijn of wonen? inloopuur in Berghem!
[Binnenland] 2-08-2022 04:23 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
Heeft u vragen over zorg, welzijn of wonen? Heeft u vragen over uw inkomen, uw financiën of de opvoeding van de kinderen? Maakt u zich zorgen over uzelf of een ander? Of bent u op zoek naar een leuke nieuwe activiteit om aan mee te doen? Voelt u zich... [Lees verder]
Kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft
[Binnenland] 28-07-2022 04:08 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
Op zondag 31 juli hebben we niet één, maar zelfs twee voorstellingen van Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft! Een kindervoorstelling gebaseerd op het prentenboek van Werner Holzwarth en Wolf Elbruch. [Lees verder]
Heidag voor dorpsraad Berghem, 'Trots om bij de dorpsraad te horen!'
[Binnenland] 26-07-2022 04:47 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
Dorpsraad Berghem organiseerde op zondag 24 juli een heidag. Doelen van deze dag waren elkaar beter te leren kennen, bouwen aan het team en focus aanbrengen op doelen 2022-2026 en de wijze waarop de dorpsraad die gaan bereiken. [Lees verder]
Hollywoood-sterren in Berghem gesignaleerd, wordt dit een traditie?
[Binnenland] 25-07-2022 09:37 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
Misschien kent u ze wel, de Hollywood-sterren? De Hollywood Walk of Fame is het gedeelte van het trottoir dat langs Hollywood Boulevard en Vine Street loopt in Hollywood in Amerika, waarop meer dan 2500 grote kleurige tegels in de vorm van een ster, de... [Lees verder]
BHS Schilderwerken en Fitness4all zijn zeer tevreden over bijzondere klus!
[Binnenland] 23-07-2022 06:04 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
Afgelopen week heeft BHS Schilderwerken een klus gehad, die anders is dan normaal! Het Berghemse schilderbedrijf heeft vanaf maandag bij sportschool Fitness4alll 's nachts gewerkt zodat de klanten geen last kregen en er gewoon gesport kon worden! Met een... [Lees verder]
Berghem heeft weer een grote prik- en massagepost
[Binnenland] 22-07-2022 12:55 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
EHBO Berghem organiseert voor en tijdens de Nijmeegse vierdaagse weer een grote prik- en massagepost. In deze compilatie de werkzaamheden na de eerste dag lopen. [Lees verder]
Mooi Berghem karikatuur nr. 34 is klaar, het is Peter van Eekelen!
[Binnenland] 22-07-2022 08:00 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
De 4e en laatste tekening van Mooi Berghem karikatuur nummer 34 is geplaatst. Sommige mensen zagen het meteen en anderen helemaal niet. Het is de voorzitter van Stichting De Nieuwe Berchplaets Peter van Eekelen! Hij is ook actief bij Stichting Berghem... [Lees verder]
Uitnodiging openbare vergadering dorpsraad op 20 juli met o.a. het toekomstige zwembad
[Binnenland] 19-07-2022 13:40 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
Op woensdag 20 juli aanstaande is de volgende openbare vergadering van de Dorpsraad. Naast de gebruikelijke mededelingen en rondvraag, richt deze vergadering zich met name op het aankomende zwembad en het omliggende gebied aan de Osseweg. [Lees verder]
Repaircafe op woensdag 20 juli in de Berchplaets
[Binnenland] 19-07-2022 04:03 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
De enthousiaste vrijwilligers van Repair Café Berghem staan weer voor u klaar op woensdag 20 juli in de Berchplaets (begane grond). Tussen 9.30 en 10.30 uur kunt u spullen aanbieden om te repareren of komen voor een deskundig advies. [Lees verder]
Impressie van mooie galastoet De Fonkeling!
[Binnenland] 18-07-2022 10:31 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
Er was vrijdagavond veel publiek aanwezig om de stralende gezichten te bewonderen bij de bekende galastoet. Onder luid applaus werd groep 8b van basisschool De Fonkeling op hun feestlocatie ontvangen. [Lees verder]
Hoessenbosch viert de zomer met vier kindershows
[Binnenland] 17-07-2022 06:12 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
Kinderen uit Oss en omgeving hoeven zich deze zomer absoluut niet te vervelen. Openluchttheater Hoessenbosch brengt vanaf 24 juli namelijk 4 zondagen lang een theatervoorstelling, speciaal voor het jongste publiek. Van een jeugdvoorstelling van... [Lees verder]
Eindfeest groep 8a van De Fonkeling bij Berghem Sport
[Binnenland] 16-07-2022 15:20 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
Eindfeest groep 8a van De Fonkeling bij Berghem Sport. Op Vrijdag 15 juli 2022 rond de klok van 19.00 uur was het tijd voor het eindfeest van groep 8a van De Fonkeling. Een fantastische avond welke gevierd werd bij Berghem Sport. [Lees verder]
Prik- en massagepost voor en tijdens de Nijmeegse 4-daagse!
[Binnenland] 16-07-2022 04:38 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
EHBO Berghem organiseert voor en tijdens de Nijmeegse vierdaagse weer een grote prik-en massagepost. Natuurlijk hebben de wandelaars al veel getraind. EHBO Berghem kijkt uit naar voor dit geweldig sportieve evenement en proberen om het alles weer in goede... [Lees verder]
Uitnodiging openbare vergadering dorpsraad met o.a. het toekomstige zwembad
[Binnenland] 15-07-2022 03:40 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
Op woensdag 20 juli aanstaande is de volgende openbare vergadering van de Dorpsraad. Naast de gebruikelijke mededelingen en rondvraag, richt deze vergadering zich met name op het aankomende zwembad en het omliggende gebied aan de Osseweg. [Lees verder]
Club van 100 Berghem Sport bestaat 5 jaar!
[Binnenland] 13-07-2022 07:43 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
De Club van 100 van Berghem Sport bestaat 5 jaar! Om precies te zijn werd het gisteren, dinsdag 12 juli, het 5-jarig bestaan gevierd! In de afgelopen jaren hebben 36 oud-spelers zich aangemeld voor Club van 100 van Berghem Sport. [Lees verder]
Bonte gala-stoet voor de schoolverlaters van het Molenveld
[Binnenland] 11-07-2022 14:10 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
In deze compilatie is de bonte galastoet van de kerk naar basisschool Het Molenveld te zien. Het blijft elke keer weer een verrassing hoe de kids zich laten rijden, met wat voor ludiek idee of voertuig en hoe ze zijn gekleed natuurlijk. [Lees verder]
Pas op de plaats met Spaanderstraatsche Akkers
[Binnenland] 11-07-2022 08:05 - Mooi Berghem
Berghem, Provincie Noord-Brabant
Nadat er in de laatste openbare vergadering met dorpsbewoners is gesproken over de inrichting van een deel van de Spaanderstraatsche Akkers, is er besloten om een pas op de plaats te maken. Op deze avond is er veelvuldig aangegeven dat het goed zou zijn om... [Lees verder]
 1 - 91 
Nieuws in jouw regio
Nieuws in 's Gravenmoer (1)
Nieuws in 's Gravenmoer (5)
Nieuws in 's Gravenmoer (58)
Nieuws in 's Gravenmoer (1)
Nieuws in 's-Hertogenbosch (1)
Nieuws in 's-Hertogenbosch (1)
Nieuws in 's-Hertogenbosch (928)
Nieuws in 's-Hertogenbosch (879)
Nieuws in 's-Hertogenbosch (3)
Nieuws in 't Loo (1)
Nieuws in Aalburg (254)
Nieuws in Aalburg (1)
Nieuws in Aalburg (3)
Nieuws in Aalburg (1)
Nieuws in Aalburg (1)
Nieuws in Aalburg (1)
Nieuws in Aalburg (1)
Nieuws in Aalst (27)
Nieuws in Aalst (1)
Nieuws in Aalst (1)
Nieuws in Aalst (1)
Nieuws in Aalst (1)
Nieuws in Aalst (1)
Nieuws in Aalst (1)
Nieuws in Aalst (1)
Nieuws in Aalst (1)
Nieuws in Aalst (5)
Nieuws in Aalst (12)
Nieuws in Aalst (1)
Nieuws in Aalst (11)
Nieuws in Aalst (5)
Nieuws in Aarle-Rixtel (37)
Nieuws in Aarle-Rixtel (1)
Nieuws in Aarle-Rixtel (3)
Nieuws in Aarle-Rixtel (11)
Nieuws in Aarle-Rixtel (1)
Nieuws in Aarle-Rixtel (9)
Nieuws in Aarle-Rixtel (1)
Nieuws in Aarle-Rixtel (1)
Nieuws in Aarle (2)
Nieuws in Aarle (1)
Nieuws in Achterhoek (1)
Nieuws in Achterhoek (2)
Nieuws in Achtmaal (1)
Nieuws in Achtmaal (1)
Nieuws in Achtmaal (12)
Nieuws in Achtmaal (1)
Nieuws in Achtmaal (1)
Nieuws in Achtmaal (1)
Nieuws in Achtmaal (1)
Nieuws in Achtmaal (1)
Nieuws in Achtmaal (1)
Nieuws in Achtmaal (1)
Nieuws in Achtmaal (44)
Nieuws in Akker (1)
Nieuws in Almkerk (1)
Nieuws in Almkerk (58)
Nieuws in Almkerk (1)
Nieuws in Almkerk (1)
Nieuws in Almkerk (2)
Nieuws in Almkerk (12)
Nieuws in Almkerk (1)
Nieuws in Almkerk (1)
Nieuws in Almkerk (5)
Nieuws in Almkerk (80)
Nieuws in Almkerk (1)
Nieuws in Almkerk (9)
Nieuws in Almkerk (3)
Nieuws in Almkerk (1)
Nieuws in Almkerk (5)
Nieuws in Almkerk (59)
Nieuws in Almkerk (1)
Nieuws in Alphen-Chaam (5)
Nieuws in Alphen-Chaam (1)
Nieuws in Alphen-Chaam (6)
Nieuws in Alphen-Chaam (1)
Nieuws in Alphen-Chaam (1)
Nieuws in Alphen-Chaam (3)
Nieuws in Alphen (713)
Nieuws in Alphen (1)
Nieuws in Alphen (2)
Nieuws in Alphen (16)
Nieuws in Alphen (5)
Nieuws in Alphen (2)
Nieuws in Alphen (1)
Nieuws in Alphen (3)
Nieuws in Alphen (1)
Nieuws in Alphen (22)
Nieuws in Altena (59)
Nieuws in Altena (5)
Nieuws in Altena (4)
Nieuws in Altena (3)
Nieuws in Altena (92)