in het nieuws

Er zijn 1186 nieuwsartikelen gevonden.

Ronald Molendijk wil graag aanschuiven bij Vandaag Inside-trio
[Entertainment] 22-06-2022 13:40 - Mediacourant
Ronald Molendijk zou het leuk vinden om aan te schuiven in de talkshow Vandaag Inside, ondanks dat de sterren van dat programma hem een ‘pedante lul’ vinden. “Zeker, waarom niet?” [Lees verder]
Johan Derksen sloopt organisatie van Gouden Televizier-Ring!
[Opmerkelijk] 17-06-2022 18:00 - Powned.tv
De organisatie van de Gouden Televizier-Ring heeft de populaire talkshow Vandaag Inside uitgesloten van deelname aan de verkiezing. Het zou te veel op het oude Voetbal International lijken, maar daar zijn Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp... [Lees verder]
VI start petitie om organisatie Televizierring over te halen
[Entertainment] 17-06-2022 15:54 - Weekend
De makers van Vandaag Inside zijn een petitie gestart om de organisatie achter de Televizierring te bewegen het programma toch deel te laten nemen aan de publieksprijs. De organisatie van de Televizierring had te kennen gegeven dat VI teveel lijkt op... [Lees verder]
Ook De Avondshow met Arjen Lubach uitgesloten voor Televizierring - Barendrechts Dagblad
[Binnenland] 17-06-2022 09:01 - Barendrechts Dagblad
Barendrecht, Provincie Zuid-Holland
De Avondshow met Arjen Lubach, een van de grote kijkcijferhits van het afgelopen tv-seizoen, is uitgesloten van deelname aan de verkiezing voor de Televizierring. Producent Human Factor meldt dat vrijdag. De producent had contact gezocht met de organisatie... [Lees verder]
SBS 6 kan geen hotel vinden voor Hélène Hendriks: ‘Qatar is vol’
[Entertainment] 16-06-2022 09:00 - Mediacourant
Het lukt SBS 6 niet om voor Hélène Hendriks een hotelkamer te vinden in Qatar. Het is de bedoeling dat ze in november naar het emiraat afreist om verslag te doen van het WK Voetbal. [Lees verder]
Vrouw René van der Gijp is woest: ‘Bizar, dat mens spoort niet!’
[Entertainment] 14-06-2022 14:45 - Mediacourant
Minouche van der Gijp, de vrouw van René van der Gijp, mengt zich nu ook in het publieke debat. Ze is woest over het plan van minister Van Gennip om Franse probleemjongeren naar ons land te halen. [Lees verder]
Rotterdamse verdachten van overval op Nikkie de Jager zwijgen - Barendrechts Dagblad
[Binnenland] 14-06-2022 11:41 - Barendrechts Dagblad
Barendrecht, Provincie Zuid-Holland
Twee verdachten die dinsdag in de Rotterdamse rechtbank terechtstaan voor de gewapende overval op YouTube-ster Nikkie de Jager beroepen zich tijdens de rechtszaak op hun zwijgrecht. "Ik heb niets te verklaren", zei Eddie N. [Lees verder]
Marcel van Roosmalen kraakt Angela de Jong af bij VI: ‘Ze kakelt!’
[Entertainment] 10-06-2022 15:30 - Mediacourant
Marcel van Roosmalen heeft gisteren in Vandaag Inside voor de zoveelste keer uitgehaald naar Angela de Jong, aan wie hij een bloedhekel heeft. Hij vindt dat ze te veel op tv is. [Lees verder]
Estavana Polman zou ook hebben gelachen om kaarsverhaal VI - Mediacourant
[Binnenland] 9-06-2022 14:09 - Mediacourant
De Heen, Provincie Noord-Brabant
Estavana Polman zou waarschijnlijk ook hebben gelachen om het kaarsverhaal van Johan Derksen als ze in die bewuste uitzending van Vandaag Inside had gezeten. “Dan ga je ook lachen.” [Lees verder]
Derksen: "Ik zou met tien miljoen voor Sinisterra ook tevreden zijn"
[Voetbal] 9-06-2022 10:32 - FC Update
10:32 – René van der Gijp kan zich niet vinden in de vraagprijzen die Feyenoord hanteert voor Marcos Senesi, Luis Sinisterra en Tyrell Malacia. Woensdag bracht  De Telegraaf  naar buiten dat de club mikt op zestig miljoen euro voor het drietal, maar... [Lees verder]
Erica Meiland over Linda de Mol: ‘Waarom zijn vrouwen zo dom?’
[Entertainment] 9-06-2022 07:30 - Mediacourant
Erica Meiland begrijpt er niets van dat Linda de Mol überhaupt ooit een relatie heeft aangeknoopt met Jeroen Rietbergen. Hij stond vroeger immers al bekend als ‘vieze Jeroentje’. “Waarom?!” [Lees verder]
Bekend Nederland neemt afscheid van Willibrord Frequin
[Entertainment] 2-06-2022 11:48 - Weekend
Johnny de Mol, Hennie Huisman en John van den Heuvel zijn enkele bekende Nederlanders die aanwezig zijn bij de uitvaart van Willibrord Frequin. De afscheidsdienst van de overleden Frequin is donderdagochtend begonnen. [Lees verder]
Derksen onthult exorbitante salariseis van Dessers en spreekt afgrijzen uit
[Voetbal] 1-06-2022 23:59 - Voetbalzone
Cyriel Dessers eiste van Feyenoord 'een salarispakket' van zes miljoen euro, zo onthult Johan Derksen in Vandaag Inside . De analist spreekt in de talkshow zijn afkeuring uit over het torenhoge loon dat Dessers in De Kuip wilde gaan opstrijken. [Lees verder]
Ellie Lust bekogeld door Özcan Akyol en Johan Derksen: ‘Hou je bek!’
[Entertainment] 1-06-2022 07:05 - Mediacourant
Ellie Lust is gisteren behoorlijk hard afgemaakt in Vandaag Inside, zowel door Johan Derksen als door Özcan Akyol. “Ellie, hou jij je bek nou, want je bent elke avond op tv met een gokreclame!” [Lees verder]
Willibrord Frequin (80) overleden, BN’ers verdrietig: ‘Rust zacht’
[Entertainment] 26-05-2022 19:10 - Mediacourant
Willibrord Frequin is vandaag, op Hemelvaartsdag, overleden op 80-jarige leeftijd. Hij leed aan de ziekte van Parkinson en zijn gezondheid was al geruime tijd erg broos. BN’ers zijn verdrietig. [Lees verder]
Journalist Willibrord Frequin (80) overleden aan parkinson - Barendrechts Dagblad
[Binnenland] 26-05-2022 18:19 - Barendrechts Dagblad
Barendrecht, Provincie Zuid-Holland
Journalist Willibrord Frequin is donderdag op 80-jarige leeftijd overleden aan de ziekte van Parkinson. Dat heeft zijn familie laten weten aan het ANP. Frequin kreeg grote bekendheid met zijn werk als verslaggever bij het KRO-programma Brandpunt. [Lees verder]
Thom Hoffman verbijstert mannen van VI: ‘Hij is niet goed bij z’n hoofd!’
[Entertainment] 24-05-2022 11:10 - Mediacourant
Thom Hoffman verbijstert de mannen van Vandaag Inside met zijn opmerking dat hij het programma van de buis af wil. “Hij heeft het programma nog nooit gezien! Waar haalt hij het vandaan, joh?” [Lees verder]
Alexander Klöpping ergert zich aan VI-sterren: ‘Graaiende tokkies!’
[Entertainment] 23-05-2022 11:05 - Mediacourant
Alexander Klöpping haalt opnieuw uit naar de mannen van Vandaag Inside. De Blendle-oprichter ergert zich aan de flirt van de NPO met Johan Derksen en zijn collega’s. “Het zijn graaiende tokkies!” [Lees verder]
Johan Derksen aanvaardt uitleg Eva Jinek over Vandaag Inside: 'Wil zelfs aan tafel komen' - Metronieuws.nl